Strona główna > MLM, WSZYSTKIE > TCA czy jest to coś wartego uwagi?

TCA czy jest to coś wartego uwagi?


Długo zastanawiałem się czy pisać o tym oficjalnie, ale ostatnimi dniami ludzie mnie po prostu prześladują pytaniami, a telefon dzwoni kilkanaście razy dzienni właśnie w tej sprawie. Destrukcyjnie wpływa to na moją pracę i nie pozwala mi normalnie funkcjonować. Nie mogę przecież wyłączyć telefonu, bo to jest przecież moje narzędzie pracy. Postanowiłem, więc pójść w sumie na łatwiznę i podzielić się moja opinią w tej sprawi na oficjalnym forum.

Ludzie zadają mi wiele pytań, ale najczęściej pada jedno „Czy The Customer Advantage to nie jest znowu jakieś nowe oszustwo?
Każdemu z nich odpowiadam tak samo „to się już nie długo okaże”.

Tak jak pisałem w mailu, który wysłałem do osób z mojej bazy kontaktów nie angażuję się czynnie ten projekt, bo mam już swój biznes i on jest u mnie na pierwszym miejscu.

The Customer Advantage polecam z dwóch powodów. Pierwszy to, że zostałem poproszony o to przez mojego znajomego a drugi, że jeżeli będzie tak jak zapowiadają autorzy TCA, da on spore korzyści związane z narzędziami, jakie oferować ma zupełnie za darmo. Mam na myśli oczywiście Video-konferencje i Video-mailing. Obecnie na rynku są firmy, które oferują podobne usługi, ale karzą sobie za nie słono… wpis został przeniesiony TUTAJ

Kategorie:MLM, WSZYSTKIE
  1. Brak komentarzy.
  1. 25 lutego 2011 o 3:22

Dodaj komentarz